• Kategooria
      Teie kriteeriumidele vastavaid kategooriaid ei leitud.
      • Tootja
        Ühtegi tootjat ei leitud, kes vastavad teie kriteeriumidele.
      • Tooted
        Teie kriteeriumidele vastavaid tooteid ei leitud.
          • Blogi
            Ei leitud blogi postitusi, mis vastavad teie kriteeriumidele.

          Privaatsusteatis

          INTRAC EESTI AS PRIVAATSUSTINGIMUSED

          Käesolevates INTARC Eesti AS privaatsustingimustes („Privaatsustingimused“) on kirjeldatud, kuidas INTARC Eesti AS („INTRAC“/“meie“) töötleb isikuandmeid oma äritegevuses. Privaatsustingimused kohalduvad isikuandmete töötlemisele INTRACi veebilehe, e-poes ja teenuste osutamisel. Privaatsustingimused katavad klientide ja koostööpartnerite või nende esindajate isikuandmete töötlemise.

          Lugege käesolevad Privaatsustingimused hoolega läbi, sest siin on oluline teave isikuandmete töötlemise ning andmesubjekti („andmesubjekt“/“teie“) õiguste kohta.

          INTRACi tööle kandideerijad saavad kandideerimise protsessis töödeldavate isikuandmete kohta lugeda punktist 4.7.

          INTRACi töötajatele on nende isikuandmete töötlemise kohta antud teave ettevõtte sisemistes dokumentides.

          Kui soovite lisateavet isikuandmete töötlemise kohta, võtke meiega ühendust punktis 2.3 toodud kontaktandmetel.

          1.           MÕISTED

          1.1         Isikuandmete kaitse mõistetel on sama tähendus, mis on määratletud isikuandmete kaitse üldmääruses (2016/679) (isikuandmete kaitse üldmäärus/“IKÜM“) ja nagu täpsustatud siin. Privaatsustingimuste lugemise lihtsustamiseks oleme olulisemad mõisted siin peatükis välja toonud.

          1.2         Klient – füüsiline või juriidiline isik, kes kasutab meie teenuseid või ostab meilt kaupu. Juriidilisest isikust kliendi puhul kohalduvad andmesubjekti õigused kliendi füüsilisest isikust esindajale/töötajale. Privaatsustingimustes kõik nimetatud kui Klient.

          1.3         Külastaja – isik, kes külastab meie Veebilehte.

          1.4         Küpsised – andmefailid, mis salvestatakse Külastajate seadmesse Veebilehe kasutamisel tehtud valiku kohaselt. Lisateavet Küpsiste kasutamise kohta leiate meie Veebilehel oleva Küpsiste lahenduse kaudu.

          1.5         Leping – meie ja Kliendi või muu andmesubjekti vahel sõlmitud mis tahes leping, sh e-poe müügitingimused.

          1.6         Teenus(ed) – meie pakutavad teenused ja tooted, näiteks: metsamasinate, ehitusmasinate, põllumajandusmasinate, aiatehnika ning varuosade jt masinate müük, remont ja hooldus; e-poe võimaldamine, garantii.

          1.7         Veebileht – meie veebileht, mis on kättesaadav aadressil www.intrac.ee, ning kõik selle alamdomeenid ja meie sotsiaalmeedia leheküljed (kui on kohaldatav).

          2.           ÜLDSÄTTED

          2.1         Privaatsustingimuste kättesaadavus. Käesolevad Privaatsustingimused on andmesubjektidele kättesaadavad meie Veebilehe jaluses.

          2.2         Privaatsustingimuste muutmine. INTRAC võib Privaatsustingimusi igal ajal ühepoolselt muuta, teavitades andmesubjekte muudatustest Veebilehel ja/või muul viisil (nt infokirja kaudu). Muudatused jõustuvad nende avaldamisest Veebilehel, kui muudatustes ei ole sätestatud teist tähtaega.

          2.3         Vastutav töötleja on INTRAC Eesti AS, registrikoodiga 10103801, juriidilise aadressiga Tartu mnt 167, Peetri alevik, 75312 Rae vald, Harju maakond, kontaktidega e-post: andmekaitse@intrac.ee, telefon: +372 603 5700.

          2.4         Järelevalveasutus. Meie andmetöötluse järelevalve asutuseks on Eesti Andmekaitse Inspektsioon www.aki.ee.

          2.5         Sotsiaalmeedia. INTRACi sotsiaalmeedia lehtedel töödeldakse  isikuandmeid vastavate platvormide pakkuja poolt asjaomase platvormi privaatsustingimuste kohaselt. INTRAC järgib isikuandmete töötlemisel käesolevaid Privaatsustingimusi ja vajalikus mahus vastava platvormi tingimusi.

          3.           ANDMETÖÖTLUSE ÜLDPÕHIMÕTTED, ANDMESUBJEKTIDE KATEGOORIAD JA TÖÖDELDAVAD ANDMELIIGID

          3.1         Nõuetele vastavus. Isikuandmete töötlemisel lähtume kehtivatest õigusaktidest ning võtame vajalikud tehnilised ja korralduslikud meetmed, et tagada isikuandmete turvalisus, välistada ebaseaduslik töötlemine, kõrvaliste isikute juurdepääs ning loata avalikuks saamine.

          3.2         Printsiibid. INTRAC on vastutustundlik isikuandmete töötleja ja võimeline tõendama andmekaitse nõuete täitmist. INTRAC järgib ise ja kasutab selliseid koostööpartnereid isikuandmete töötlemisele, kes lähtuvad IKÜM-is toodud isikuandmete töötluse printsiipidest. Printsiibid aitavad tagada, et isikuandmete töötlus oleks: seaduslik, õiglane ja läbipaistev, eesmärgiga piiratud, minimaalne, toimuks õigete andmetega, järgiks säilitustähtaegu ning et tagatud oleks usaldusväärsus ja isikuandmete konfidentsiaalsus.

          3.3         Andmesubjektide kategooriad. Privaatsustingimused kirjeldavad Külastajate, Klientide (füüsilisest isikust), juriidilisest isikust Klientide esindajate ja töötajate, koostööpartnerite ja nende esindajate ja töötajate ning teiste andmesubjektide (kui on) isikuandmete töötlust. Meie Teenused ei ole suunatud lastele. Seega ei töötle me Teenuste osutamisel laste andmeid. Kui me peaks erandina töötlema laste andmeid, siis ainult vanema või eestkostja loal ja juhistega. 

          3.4         Isikuandmete allikad. INTRAC saab isikuandmed:

          3.4.1     Kliendilt, kui Klient kasutab Teenuseid;

          3.4.2     Teenus(t)e tarbimisest ja kasutamisest tulenevad isikuandmed ja Lepinguga seotud isikuandmed;

          3.4.3     Veebilehe külastamisest ja kasutamisest tulenevad isikuandmed;

          3.4.4     INTRACi või INTRACi volitatud töötleja või koostööpartneri süsteemidest ;

          3.4.5     vastavalt vajadusele muud allikad, nt teenusepakkuja või riiklikud või avalikud registrid kui teostame sanktsioonikontrolli.

          Kui vajate täpsemat teavet andmete ja allikate kohta, võtke meiega ühendust punktis 2.3 toodud kontaktidel.

          3.5         Isikuandmete kategooriad. INTRAC kogub ja töötleb Teenuste osutamisel ja sellega seoses järgnevaid isikuandmeid:

          3.5.1     Külastaja andmed - vastavalt valitud Küpsiste sätetele (vt Küpsiste lahendus Veebilehel);

          3.5.2     Kliendi üldandmed – nimi, aadress (kui vajalik), telefoni nr, e-post; kui klient on teinud endale e-poe konto, siis e-post, tellimuste teave ja staatus;

          3.5.3     Tunne oma klienti andmed – nimi, elukoht/asukoht, santsioonikontrolli teave, riikliku taustaga isiku staatus; juriidilise isiku puhul kogume isikuandmetena tunne oma klienti teabe tegeliku kasusaaja ja esindaja kohta; kontrollime vastavaid andmeid avalikust ja/või riiklikust registrist ja/või teenusepakkuja abiga;

          3.5.4     Suhtlusandmed – suhtlus INTRACiga (tekstsõnumid, vestlused, kõned, kommentaarid sotsiaalmeedias);

          3.5.5     Teenuste kasutamise andmed - üldjuhul Teenuse kasutamise fakt, teenuse/kauba nimetus, aeg, summa, maksete teave, Lepingusse astumise fakt, Lepingu teave, tehniline teave Teenusega seotud süsteemidest (andmed meie Teenuse ja Veebilehe kasutamise kohta, sh kasutatava seadme tehnilised andmed, teave brauseri kohta, IP-aadress, vaadatud leheküljed, külastamise aeg ja kuupäev, nendel lehekülgedel veedetud aeg, seadme kordumatud identifikaatorid ning muud diagnostilised andmed ja logid); kui isik on teinud endale konto Veebilehel, siis lisaks tellimuste teave ja staatus; masinatelt telemeetria;

          3.5.6     Koostööpartnerite (füüsilisest isikust) või juriidilisest isikust koostööpartnerite esindajate/töötjate üldandmed – üldjuhul nimi, positsioon, volitused, suhtlus ja muud andmed seoses kasutatud või osutatud teenustega;

          3.5.7     Raamatupidamise andmed – müügi ja raamatupidamise käigus kogutud maksete ja nõuete andmed;

          3.5.8     Tagasiside ja muu – päringud, hinnangud, kiitused, kaebused ja tagasisidena esitatud andmed;

          3.5.9     Kandidaatide andmed - nimi, isikukood, CVs esitatud teave, vestluste ja positsioonile sobivuse kontrolli teave, palgasoov ja muu värbamise protsessis avalikustatud teave. Kandidaatide andmete töötluse osas vt punkt 4.7.

          3.5.10  Videosalvestistel teave (kui neid on) -  kui andmesubjekt külastab INTRACi füüsilisi asukohti ja jääb turvakaamera salvestistele;

          3.5.11  Finantsandmed* - *kogume finantsasutuse volitatud töötlejana ja samal alusel, mis vastav teenusepakkuja nt liisinguandja; üldjuhul kliendi nimi, aadress, kontaktid, auto/masina registreerimisnr, jääkväärtus, sissemakse, kuumakse, liisinguperiood, liisingutüüp, teave masina kohta, hind, lepingu teave; andmesubjektilt küsitakse vajalik teave – st andmesubjektile on vastavs päringu/ankeedis näha, mis andmeid edastatakse.

          Vaata ülevaatliku teavet eesmärkide, töödeldavate isikuandmete ja aluste kohta punktis 4.5.

          4.           ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE EESMÄRGID JA ALUSED

          INTRAC töötleb isikuandmeid järgmistel alustel ja juhtudel:

          4.1         Nõusolek. INTRAC töötleb isikuandmeid nõusoleku alusel täpselt nõusolekus toodud tingimustel ja raamides. Andmesubjektil on õigus nõusolek iga hetk tagasi võtta näiteks kirjutades andmekaitse@intrac.ee. Nõusoleku tagasi võtmine ei mõjuta enne nõusoleku tagasivõtmist aset leidnud töötluse õiguspärasust.

          4.2         Leping. INTRAC töötleb isikuandmeid lepingu alusel põhiliselt selleks, et Kliendiga sõlmitud Lepingut täita, aga ka selleks et Lepingusse astuda. Lepingu sõlmimisel ja täitmisel võime töödelda isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

          (a)          meetmete rakendamine enne Lepingu sõlmimist, mis on vajalik Lepingu sõlmimiseks või mida andmesubjekt taotleb (üldandmed, tunne oma klienti andmed, vajadusel avalikest ja/või riiklikest allikatest andmete kontroll);

          (b)          isikusamasuse tuvastamine ulatuses, mis on vajalik Lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks või meie Teenuse kasutamise võimaldamiseks (üldandmed, tunne oma klienti andmed, vajadusel avalikest ja/või riiklikest allikatest andmete kontroll);

          (c)          võetud kohustuste täitmine (nt arveldamine) (üldandmed, Teenuste kasutamise andmed, finantsandmed);

          (d)          suhtlemine, sh teabe ja meeldetuletuste saatmine Lepingu täitmise või Teenuse kasutamise kohta (üldandmed, Teenuste kasutamise andmed, finantsandmed, suhtlusandmed);

          (e)          tehniliste ja/või Teenusega seotud probleemide tuvastamine, ennetamine ja lahendamine (probleemist olenevalt võidakse töödelda kõiki kogutud andmeid);

          (f)           klienditoe osutamine (üldjuhul üldandmed, Teenuse kasutamise andmed, suhtlusandmed, finantsandmed);

          (g)          meie Teenuse osutamine ja käigushoidmine, sh meie Veebilehe kasutamise jälgimine (Küpsiste teave (kui lubatud), üldandmed, Teenuse kasutamise teave, kuid vajadusel võidakse töödelda kõiki andmeid).

          Pange tähele, et täpne eesmärk ja andmed võivad olla määratletud Lepingus. Samuti võime, kui see on teie valitud Teenuse olemusest tulenevalt vajalik edastada teatud andmeid meie koostööpartneritele, nt garantii puhul Kliendi andmed seoses garantii juhtumiga, liisingu kasutamise puhul finantsandmed.

          4.3         Seadusest tulenev kohustus. INTRAC võib isikuandmeid töödelda seadusest tuleneva kohustuste täitmiseks, näiteks raamatupidamise seadusest tulenev raamatupidamisdokumentide säilitamise kohustus, rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamisega seotud kohustuste täitmine (rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadus; üldjuhul tunne oma klient teave).

          4.4         Õigustatud huvi. Õigustatud huvi puhul oleme hinnanud enda kui töötleja huve ja andmesubjekti huve. Kasutame õigustatud huvi ainult positiivse õigustatud huvi hinnangu puhul. Andmesubjektil on õigus tutvuda õigustatud huvi hinnanguga, mis käsitleb tema isikuandmete töötlust, kirjutades andmekaitse@intrac.ee

          4.5         INTRAC töötleb oma Teenuste osutamisel ja sellega seoses isikuandmeid järgmiselt:

          Eesmärk

          Alus

          Isikuandmed (vt isikuandmete kategooriad avatud punktis 3.5)

          Veebilehe toimimine, statistika ja turundus (vastavalt Küpsiste lahenduses lubatule)

          Nõusolek (IKÜM art 6 (1) a)

          Küpsiste teave

          Teenuste osutamine – lepingusse astumiseks vajaliku teabe kogumine ja kontroll

          Leping (IKÜM art 6 (1) b);  õigustatud huvi (jur.isikust kliendi esindajate puhul)

          Üldteave, valitud Teenuse teave, suhtlusandmed

          Teenuste osutamine – püsikliendi konto loomine e-poes

          Leping (IKÜM art 6 (1) b)

          Üldteave, Teenuste kasutamise teave

          Sanktsioonikontroll ja/või rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise kohustuste täitmine (kui vajalik)

          Seadusest tulenev kohustus (IKÜM art 6 (1) c; RahaPTS, RSanS)

          Üldteave, Teenuste kasutamise teave, tunne oma klienti teave

          Teenuste osutamine – müük, hooldus, remont

          Leping (IKÜM art 6 (1) b)

          Üldteave, Teenuste kasutamise teave, finantsandmed

          Andmete edastus seaduses kohustuslikul juhul

          Seadus (IKÜM art 6 (1) c; olenevalt olukorrast ka RahaPTS, RSanS või muu siseriiklik seadus)

          Olenevalt olukorrast võidakse edastada kõiki andmeid

          Andmete edastuse teisele teenuseosutajale või muule isikule (nt garantii juhtumiga seoses, finantsteenused – volitatud töötlejana)

          õigustatud huvi

          Üldteave, Teenuste kasutamise teave, finantsandmed (finantsteenuse puhul)

          Klienditeenindus

          Leping (IKÜM art 6 (1) b), kui Lepinguga seotud toe tegevused; muud ühenduse võtmised - teoga nõusolek (IKÜM art 6 (1) a) (kui isik võtab ise ühendust) ja ületavas osas (kui on) õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1) f)

          Üldjuhul teave, mis andmesubjekt ise edastab. Kuid vastavalt olukorrale võidakse töödelda kõiki isikuandmeid.

          Parema teenuse pakkumine ja turundus - turundustegevused (kampaaniad ja loosid, veebi- ja sotsiaalmeedia turundus ja veebiturunduse optimeerimise tegevused, SEO  tegevused) - osutada Kliendile lisateenuseid, viia läbi turuanalüüse ja teha statistikat – õigustatud huvi.

          Kasutatakse ka anonüümimist

          Õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1)(f)

          Küpsiste teave, Üldteave, Teenuste kasutamise teave, suhtlusandmed

          Uudiskirjad ja pakkumised

          õigustatud huvi + ESS § 103 prim lg 3 (olemasolev Klient ja sarnane teenus)

          e-post, nõusoleku teave; õigustatud huvi puhul: nimi, e-post, kliendiks olemise fakt, sarnase Teenuse tarbimise fakt

          Olulised teated seoses Teenustega

          Leping (IKÜM art 6 (1) b); õigustatud huvi (jur.isikust kliendi esindaja puhul)

          kontaktid, konkreetse Teenuse teave vajalikus mahus

          Ettevõte kultuuri hoidmine ja kliendisuhtluse parandamine – sündmuste korraldamine  (pildistamine ja filmimine)

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Isiku kujutis filmil või pildil

          Teenuste ja IT arendus  täiustada olemasolevaid ja arendada uusi Teenuseid ja lahendusi, testida tehnilisi lahendusi

          Kasutatakse ka anonüümimist

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Üldjuhul anonüümne, kuid võidakse töödelda kõiki andmeid

          Teenuste võimaldamine - IT teenused Teenuste pakkumiseks, sh serveriruum

          Leping (IKÜM art 6 (1) b) ja lepingust välja jäävas osas (kui on) õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1) f)

          Kõik isikuandmed

          Seadusest tulenevate kohustustega seotud vajalik töötlemine

          Seadus (IKÜM art 6 (1) c)

          Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid

          Andmevahetus grupis ja/või sidusettevõtetega järgnevatel eesmärkidel: haldus, juhtimine, järelevalve, auditeerimine, raamatupidamine, teenuste osutamiseks

          Kasutatakse ka anonüümimist

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f; seadus (IKÜM art 6 (1) c)

          Üldjuhul mitteisikustatud, kuid olenevalt eesmärgist võidakse töödelda ka isikuandmeid nt raamatupidamislikus teabes; olenevalt teenusest ka Teenuse kasutamise ja Kliendi üldandmed

          Tõendada ja kaitsta nõudeid, mis põhinevad Lepingu või muu juriidilise kohustuse täitmisel või INTRAC õigustatud huvil nt juriidiliste nõuete, pöördumiste jmt koostamiseks ja vastamiseks

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid

          Pettuste avastamine ja ennetamine

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid

          Küberturvalisuse ja tehnilise standardi tagamine – tegevused veebi ja tehniliste lahenduste turvalisuse tagamiseks, sh varukoopiate tegemiseks ja säilitamiseks ning tehniliste probleemide ennetamiseks/kõrvaldamiseks

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid

          Turvalisus ja nõuete tõendamine

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Videosalvestistel olev teave, aga vastavalt olukorrale võidakse töödelda kõiki isikuandmeid

          Töötlemine äritehingute raames – ühingu või osade ühinemine, omandamine, ost, müük – tehingu tegemise ja nõustamise raames andmete töötlus

          Kasutatakse ka anonüümimist

          Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

          Üldjuhul mitteisikustatud, kuid võidakse töödelda ka raamatupidamise teavet ja olenevalt tehingust võib olla vajalik kõikide isikuandmete töötlemine

          Kõikidest andmekategooriatest töödeldakse vastavaks eesmärgiks kategooriast ainult vajalikke andmeid ja vajalikus mahus.

          Eeltoodud tabel annab ülevaate olulisemast töötlusest, et saada terviklik ülevaade isikuandmete töötlusest, lugege Privaatsustingimused läbi.

          4.6         Kaamerad. INTRAC esindustes võivad olla kasutusel kaamerad, et tagada isikute turvalisust, vara kaitset ja nõuete tõendamist ja kaitset. Kaamerate kasutamisel on vastavates asukohtades väljas teavitused. Üldjuhul säilitatakse videosalvestisi 90 päeva, aga kui vastav salvestis on seotud mõne nõudega, siis vastavalt menetluse/tõendamise vajadustele.

          4.7         Kandidaadid.  Kui kandideerite INTRACi tööle, töötleme teie poolt CV-s ja/või selle kaaskirjas meile avaldatud andmeid. Võime kontrollida esitatud andmeid avalikest allikatest ning suhelda soovitajatega, kui olete vastava teabe meile esitanud. Kandidaadil on  Privaatsustingimustes toodud andmesubjekti õigused. Kandidaadi andmetega saavad INTRACis tutvuda ainult konkreetses värbamisprotsessis osalevad töötajad, volitatud töötajad ja muud kolmandad isikud, kes võivad meid abistada värbamisprotsessis (nt personaliotsingu firmad) või pädevad asutused, kellele tuleb võimaldada juurdepääs seaduses sätestatud juhtudel. Töötleme kandidaadi andmeid eesmärgiga hinnata kandidaadi tööalast sobivust vabale ametikohale. Valituks osutunud kandidaatide andmeid kasutame töölepingu sõlmimiseks.  Mittevalituks osutunud kandidaatide andmeid säilitatakse kuni kaks aastat värbamisotsuse tegemisest, et teha mittevalituks osutunud kandidaatidele pakkumisi tulevikus korraldataval konkurssidel osalemiseks.

          4.8         Uus eesmärk. Tulenevalt IKÜM art 4 lõikest 4 hindab INTRAC, kui isikuandmeid töödeldakse muul eesmärgil kui see, milleks neid esialgu koguti, või kui see ei põhine andmesubjekti nõusolekul,  hoolikalt sellise uue töötlemise lubatavust. Selleks, et teha kindlaks, kas uuel eesmärgil töötlemine on kooskõlas isikuandmete kogumise algse eesmärgiga, võetakse muu hulgas arvesse:

          (a)          mis tahes seost isikuandmete kogumise eesmärkide ja kavandatud edasise töötlemise eesmärkide vahel;

          (b)          isikuandmete kogumise konteksti, eelkõige seoses andmesubjekti ja töötleja(te) vaheliste suhetega;

          (c)          isikuandmete laadi, eelkõige seda, kas töödeldakse isikuandmete eriliike või isikuandmeid, mis on seotud süüdimõistvate kohtuotsuste ja kuritegudega;

          (d)          kavandatava edasise töötlemise võimalikke tagajärgi andmesubjektide jaoks;

          (e)          asjakohaste kaitsemeetmete olemasolu, mis võivad hõlmata krüpteerimist või pseudonüümimist.

          5.           TEISED TÖÖTLEJAD JA ANDMETE EDASTUS

          5.1         Volitatud töötlus. INTRAC võib Teenuste osutamisel ja oma töö korraldamisel kasutada erinevaid teenusepakkujaid, kes on INTRAC volitatud töötlejaid. Need volitatud töötlejad on muuhulgas teenuseosutajad, kes pakuvad:

          5.1.1     IT-tugiteenuseid (serveriruum, arendus ja tugi teenused - võidakse töödelda kõiki isikuandmeid);

          5.1.2     Klientide ja Teenuste haldussüsteem – CRM, e-poe süsteem (üldteave, tunne oma klienti teave, suhtlusandmed, Teenuse kasutamise teave);

          5.1.3     Tunne oma klienti andmete saamiseks ja rahapesu rahastamise ja sanktsioonikontrolli teenusepakkujad – tunne oma klienti andmed;

          5.1.4     turundusteenused (analüütika, kirjade saatmise teenusepakkujad, SEO – üldjuhul kontaktid, kliendistaatuse fakt; profileerimise ja analüütika puhul võidakse töödelda kõiki andmeid).

          Isikuandmete edastamisel volitatud töötlejale tagab INTRAC, et volitatud töötlejad töötlevad isikuandmeid meie juhiste kohaselt, täidavad konfidentsiaalsusnõudeid ja rakendavad kohaseid turvameetmeid.

          5.2         Teised töötlejad. Isikuandmeid võidakse edastada ka:

          5.2.1     Andmete saamiseks õigustatud ameti- ja järelevalveasutused, nt Euroopa Komisjon (vastavalt päringule, aga võidakse edastada kõiki isikuandmeid) ;

          5.2.2     andmete saamiseks õigustatud teised ametiasutustele, näiteks uurimisasutused, õiguskaitseorganid. INTRAC kaalub päringu sisu ja õiguspärasust ning edastab minimaalselt vajalikud andmed;

          5.2.3     erialaspetsialistid ja teised teenusepakkujad, kes oma teenuse olemusest on enda poolt teenuse osutamisel vastutavad töötlejad (olenevalt olukorrast edastatakse tellitava teenuse jaoks vajalik teave);

          5.2.4     õigus- ja finantskonsultantidele ja muudele konsultantidele ja grupi ja/või sidusettevõte sees teenuste osutamisel kontserni ettevõtetele. Olenevalt vajadusest võidakse töödelda kõiki isikuandmeid;

          5.2.5     (potentsiaalse) tehingu osapooltele ja tehingu nõustajatele - kui INTRAC või sama grupi ja/või sidusettevõte on seotud ühinemise, omandamise või varade müümise või ostmisega, võidakse isikuandmeid edastada ja saada vastava tehingu läbi viimiseks ja nõustamiseks vajalikus mahus. Sellisel juhul on töötluse õiguslik alus õigustatud huvi.

          5.3         Lisaks võime olla ise volitatud töötleja rollis edastades andmeid kliendi soovil finantsasutustele nt liisingu puhul (finantsandmed).

          Kui soovid lisainfot kasutusel olevate koostööpartnerite ja volitatud töötlejate osas, kirjuta e-postile andmekaitse@intrac.ee.

          5.4         Töötluse asukoht.  Isikuandmeid ei edastata üldjuhul Euroopa Majanduspiirkonnast („EMP“) välja. Kui tekib olukord, kus isikuandmeid on vaja EMP-ist välja saata, jälgitakse seda tehes IKÜM-ist tulenevaid nõudeid (st ainult riikidesse/asutustesse, kus on tagatud piisav kaitse isikuandmetele või kasutades EL standard klausleid või muid IKÜM-is lubatud viise), mh võidakse andmeid edastada andmesubjekti selgesõnalisel loal, kui selline edastus on sisuliselt ühekordne ja toimub andmesubjekti soovil ja teavitatud nõusolekul. Kui soovite täpsemat teavet võimalike edastuse osas kirjutage andmekaitse@intrac.ee.

           

          EL standardklauslite tekstid on leitavad SIIT. Andmesubjektil on õigus enda isikuandmeid puudatava töötluse osas kasutavaid standardklausleid näha (kui on); selleks kirjuta andmekaitse@intrac.ee.

          Data-Privacy Framework nimekirja leiab SIIT.

          Euroopa Komisjon on piisavat kaitset tunnustanud SIIN leitavatel riikidel.

          6.           ANDMETE SÄILITAMISE TÄHTAEG

          6.1         INTRAC lähtub isikuandmete töötlemisel nende töötlemise eesmärgist ning ei töötle isikuandmeid kauem kui vajalik. Säilitamise perioodid lähtuvad põhiliselt seaduses toodud kohustustest ja INTRAC huvide kaitsest ning Teenuste osutamise võimaldamisest. Raamatupidamise andmeid säilitatakse 7 aastat, püsikliendi teavet kliendisuhte aeg +  10 aastat; Küpsiste teavet vastavalt Küpsiste lahenduses toodule; video salvestis üldjuhul 90 päeva, aga vajadusel nt menetluse puhul vastavalt vajadusele. Kui soovite täpsemat teavet kirjutage andmekaitse@intrac.ee.

          7.           ISIKUANDMETE TURVALISUS JA INTSIDENDID

          7.1         Turvameetmed. Oleme kehtestanud erinevad suunised ja tegevuskorrad, kuidas tagada isikuandmete turvalisus nii korralduslike kui ka tehniliste meetmete abil. Muu hulgas teeme turvalisuse ja konfidentsiaalsuse tagamiseks järgmist.

          (a)          kasutame turvalisi juurdepääsusüsteeme;

          (b)          töötleme meile edastatud isikuandmeid ainult sel eesmärgil ja ulatuses, mis on vajalik Teenuste osutamiseks, Veebilehe haldamiseks ning muudel siin Privaatsustingimustes sätestatud eesmärkidel.

          (c)          kasutame tarkvaralahendusi, mis aitavad tagada vähemalt turustandardile vastava turvalisuse taseme.

          7.2         Intsidendid.  INTRACil on olemas intsidendist teavitamise protseduur. Isikuandmetega seotud intsidendi korral teeme endast parima, et leevendada juhtunu tagajärgi ja vähendada sarnaseid riske tulevikus. INTRAC lähtub intsidendist teavitamisel IKÜM-i nõutest.

          8.           ERAISIKUST KLIENDI ÕIGUSED

          8.1         Soovime tagada, et te oleksite täielikult teadlik kõigist oma isikuandmetega seotud õigustest. Andmesubjektil on järgmised õigused (IKÜMis toodud eeltingimuste täitmisel).

          (a)          Õigus tutvuda isikuandmetega – teil on õigus tutvuda oma isikuandmetega ja taotleda neist koopia.

          (b)          Õigus andmete parandamisele – teil on õigus nõuda ebatäpsete või valede andmete parandamist.

          (c)          Õigus andmete kustutamisele – teil on õigus teatavatel tingimustel (näiteks kui töötleme teie isikuandmeid teie nõusoleku alusel) nõuda, et kustutaksime teie isikuandmed.

          (d)          Õigus andmete töötlemise piiramisele – teil on õigus teatavatel tingimustel (näiteks kui töötleme teie isikuandmeid teie nõusoleku alusel) nõuda, et me piiraksime teie isikuandmete töötlemist.

          (e)          Õigus esitada töötlemisele vastuväiteid – teil on õigus teatavatel tingimustel (näiteks kui töötleme teie isikuandmeid õigustatud huvi alusel) esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele.

          (f)           Õigus andmete ülekandmisele – teil on õigus teatavatel tingimustel nõuda, et edastaksime otse teilt saadud isikuandmed teisele organisatsioonile või otse teile.

          (g)          Nõusolekuga seotud õigused – kui töötleme teie isikuandmeid, kasutades õigusliku alusena nõusolekut, on teil õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta (nt loobumise lingi kaudu või e-kirja teel). Nõusoleku tagasivõtmine ei muuda enne tagasivõtmist tehtud töötlemise seaduslikkust.

          (h)          Õigused seoses õigustatud huvi kasutamisega – kui töötleme teie isikuandmeid õigustatud huvi alusel, siis on teil õigus näha läbi viidud õigustatud huvi hindamist, mis on seotud teie isikuandmete töötlemisega. Selleks kirjutage e-postile andmekaitse@intrac.ee.

          (i)           Automatiseeritud töötlemise ja profiilianalüüsiga seotud õigused tähendavad, et andmesubjektil on oma konkreetsest olukorrast lähtudes õigus esitada igal ajal vastuväide teda puudutavate isikuandmete töötlemisele automatiseeritud otsuste/ profiilianalüüsi alusel ning nõuda inimsekkumist. Andmesubjekt võib nõuda ka selgitust automatiseeritud otsuse tegemise loogika kohta. Selguse huvides: me ei kasuta sellist  automaatset töötlemist ega profiilianalüüsi, mis mõjutab oluliselt andmesubjekti või tema õigusi.

          (j)           Õigus esitada kaebus – teil on õigus esitada meile või järelevalveasutusele või kohtule kaebus, kui arvate, et teie isikuandmete töötlemisega seotud õigusi on rikutud. Lahenduse leidmiseks palume teil esmalt võtta ühendust meiega. Vajaduse korral on meie isikuandmete kaitse järelevalveasutuse (Andmekaitse Inspektsioon) kontaktandmed leitavad SIIT. Kui olete muu EMP riigi andmesubjekt on teil õigus kaebus esitada oma elukoha riigi järelevalve asutusele. Teiste EL-i andmekaitse järelevalve asutuste kontaktid on leitavad SIIT.

          8.2         Vastused ja lisateave. Kui esitate isikuandmete töötlemisega seotud taotluse, on meil teile vastamiseks aega üks kuu. Keeruka päringu või mõjuval põhjusel võime oma vastuse tähtaega pikendada. Kui soovite kasutada mõnda oma isikuandmetega seotud õigustest või vajate lisateavet oma õiguste kohta, võtke meiega ühendust e-postil andmekaitse@intrac.ee. Pange tähele, et enne isikuandmetega seotud õiguste teile andmist võib meil olla vaja teie isik tuvastada. Isiku tuvastamine aitab vältida isikuandmete avaldamist valele isikule.

          9.           MUUDATUSED

          9.1         Muudatused ja kehtimine:

          Avaldamine

          Jõustumine

          Peamised muudatused

          11.09.2024

          10.09.2024

          Uute privaatsuspõhimõtete 1. versioon

           

           

          Eelmine privaatsuspoliitika leitav [SIIT]

           

          back to top